5 februarie 2008

De poimâine

Gata, m-am hotãrât! Mã las de fumat. Cred că mâine este cel mai bun moment. De ce nu azi? Pentru că azi încă mai am ţigări şi nu mă îndur să le arunc, dar nici să le dau altcuiva, că au fost scumpe. Deci, de mâine, când nu voi mai avea ţigări, va fi momentul cel mai propice.

Totuşi, dacă stau să mă gândesc mai bine, mâine nu este tocmai convenabil. Decizia e prea bruscă, nu mă simt pregătit. Mă iau prea din scurt, poate că poimâine este mai rezonabil. Totuşi n-am să arunc la gunoi ziua de mâine. Va fi o zi a pregătirii psihice, pentru poimâine, când mă voi lăsa de fumat. Da, da, aşa am să fac. Mă simt mai hotărât ca niciodată.

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)) Mult succes!
Totusi, am o întrebare: care îti este motivatia?

Unknown spunea...

Allan Carr - In sfarsit, nefumator.

cumpara si citeste cartea (!) eu am fost fumator si m-am lasat in vara ;)

este subtire si e important sa o ai ca si CARTE si sa fie in ROMANA (deci nu un pdf in engleza ;))

Emilian spunea...

Mulţumesc pentru sfat, o să mă interesez.