1 aprilie 2008

M-am lăsat de fumat! Primele ore.

- Buna ziua, mă numesc Emilian Nedelcu şi sunt dependent de nicotină.

[Aplauze în sală, strigăte de încurajare]

- N-am mai fumat de la ora 10.00 şi îmi vine să mă urc pe pereţi, să urlu, să lovesc cu pumnii, să mănânc cinci pâini, să înjur, să fac flotări şi să stau în cap! Dar, înainte de toate, ÎMI VINE SĂ FUMEZ!!!.

["Bravo, bravo!", se aude în sală. "Ştim că poţi, nu te lăsa!"]

Ce-ar fi să-i cer Luminiţei o ţigară? Doar una, că doar nu înseamnă că mă apuc de fumat de la o singură ţigară. Nu, nu, nu, lasă că ştim, e de ajuns un fum şi eşti pierdut. Curva nu te scapă din gheare aşa uşor, te ademeneşte, te amăgeşte şi te leagă şi mai strâns, fără să-ţi dai seama.

Curvo! Bestie nenorocită şi mâncătoare de plămâni, ciumă bubonică ce eşti, lasă-mă-n pace! Cioară înmuiată-n smoală, drac contagios, ah, la naiba ce-aş mai fuma o ţigară!



Va continua

7 comentarii:

Pildit spunea...

Let go of this feelings.
Gindeste-te la ceva frumos si incearca sa rizi de tine, incearca sa te vezi din afara cum te agiti.
Mai lasa ceva timp si o sa vezi ca o sa poti privi detasat lucrurile.
Bafta!

Bazilide spunea...

dap, am mai auzit asta..
nu rezisti nici 2 zile, pun pariu pe ce vrei tu :)
daca imi aprind o tigara langa tine, te-ai inmuiat tot, hai ca stii ca nu poti rezista de ce te chinui sa ne dovedesti contrariul

Emilian spunea...

Piei Satană!

Anonim spunea...

Incearca nicorette la mine a functionat. De aproape o luna nu am mai fumat.
Eu folosesc un patch de 15 mg (cel mai "concentrat") si il tai in doua (nu eram un fumator inrait).
Oricum efectul nu e garantat, astfel in cazul lu' var'miu nu prea a contat (poate daca isi punea vreo 3 odata....).

Pildit spunea...

Sau totul e o pacaleala??

Anonim spunea...

pfui! voiam sa ma bag in sf la somn fara sa mai fumez inca tigara si dupa ce m-am plimbat prin blogul tau nu pot decat sa cedez poftei incredibile care m-a cuprins :)
Asa ca pe picior de culcare, savurand INCA o tigara, iti doresc f mult succes!

Emilian spunea...

Ştiam că diavolul îşi va trimite iscoadele să vadă cum stau. Încă n-am cedat ispitei!