7 aprilie 2008

Cititorii blogului trimit poveşti - Geo şi cablul Romtelecom

Povestea lui Geo, unul dintre cititorii blogului qishtoc:

Unul din posturile tale m-a facut sa-mi aduc aminte de o intamplare extrem de haioasa din tineretea mea de fumator si am vrut sa ti-o impartasesc. E vorba de "situatii jenante legate de tigari".

Eram prin generala, maxim clasa a 8-a, nici nu trasesem in piept inca, pufaiam pe vremea aceea cu copii de la bloc cate o tigara in santierul din spatele blocului.

Intr-o zi de vacanta, de dimineatza, pe cand parintii erau la serviciu, impreuna cu trei vecine de bloc cam de aceeasi varsta cu mine (2-3 ani diferenta maxim), ne-am hotarat sa cumparam un pachet de tigari (LM) si sa jucam carti la una din ele acasa. Era bairam, ce sa mai! Vecina statea perete in perete cu mine, la etajul unu, camera ei era deasupra intrarii in scara, a mea exact langa a ei. Dupa ceva timp de fumat ca turcii si jucat septica, s-a auzit o cheie in usa. Stupoare maxima, credem ca vine tatal ei, ne gaseaste fumand, eu cu trei fete singur...

Precipitat, cum fereastra ei dadea pe acoperisul de deasupra intrarii in scara blocului, sar acolo descult, cineva imi arunca si papucii si, nefiind un loc bun de ascuns, ma indprept incet spre fereastra camerei mele mergand cu varfurile degetelor pe un fir mai gros al ROMTELECOM si tinandu-ma cu greu de marginile felestrelor.

Pe cand mai avem putin si saream victorios in camera mea pe geam, intorc capul sa ma uit inapoi si o vad pe mama vecinei, care ma privea stupefiata de pe balcon. Urmarile nu mai conteaza, au fost prea blande fata de senzatia mea de groaza, agatat ca un paianjen pe peretele blocului sub privirile perplexe ale acelei femei.

Sper ca te-am binedispus si-ti urez bafta cu lasatul de fumat :),

Geo.

0 comentarii: