4 aprilie 2008

M-am lăsat de fumat! După 60 de ore...

Securistul Raul îmi trimite ieri un sms:

"Nicrette e f bună. E un spiel în a o mesteca aşa cum trebe. Iar 4 mg e cam mult. Pune şi reuşite şi avânt pe blog nu numa spleen tabagic!"

Cum nu mi-am dat seama imediat de la cine este mesajul, am crezut că e vorba de vreun drog. Tragi o priză, nu prea tare, nici prea încet, nici prea mult, nici prea puţin. Înţelegi? 4 mg e cam mult.

După ce m-am prins că-i vorba de Raul, sfântul care dacă îl întrebi când s-a lăsat de fumat îţi spune ceva de genul „214 zile, 3 ore, 13 minute şi 27 de secunde”, am zis să-i fac pe plac, să pun şi reuşite, nu numa’ „spleen tabagic”.

Deci, Raul, vreau să-ţi spun ceva: nu sunt deloc nervos, agitat, furios, instabil, labil, nevrotic, tulburat, neastâmpărat, nerăbdător, frământat, zguduit, impulsiv, înciudat, pofticios, aţâţat, revoltat, contrariat, disperat, zbuciumat, înnegrit, ţicnit, nechibzuit, bolând sau zăluzit!

Nu, chiar deloc, după 60 de ore de când nu mai fumez sunt calm, fengshui şi înconjurat de cele şapte chakre. Am ajuns la un nivel superior de înţelepciune, care îmi permite să mă distanţez cu blândeţe de mizeriile acestei lumi şi să descopăr adevărata lumină, plină de iubire, a nefumătorilor.

Am să mai scriu despre bătălia cea mare pe la începutul lunii mai, când se va fi împlinit o lună de când m-am lăsat de fumat. Guuus frabaaaa!



6 comentarii:

Gungu spunea...

Parerea ta! Pe ceilalti i-ai intrebat?

Anonim spunea...

La cat de relaxat pretinzi ca esti mai ai putin si iti iei zborul. Ca un fum de tigara...Mopsu

Anonim spunea...

si eu ma las de fumat.
dar, ca orice fumator adevarat, nu ma las acum.
am zis sa-mi mai fac de cap. ma duc in vama de 1 mai, ma intorc pe 4 acas si pe 5 incepe :D
eu fumez de 8 luni. am 22 de ani. nush ce dracu m-a apucat.
nu regret ca am incercat, ca incerc si ca acu-s dependenta.
imi place sa-mi testez limitele, sa ma joc cu vointa mea.
cu mine si-a propus sa se lase si iubitul meu, care fumeaza de 8 ani.
acu de rusinea lui nu mai dau inapoi. de cand aveam nevoie de asa o motivatie! ca eu m-am mai lasat, de vreo 2 ori. iarasi, ca orice fumator veritabil, de revelion si cand m-am intors acasa, din portugalia, unde ma apucasem. n-am putut sta mai mult de 3 zile.
am vazut cum e-n tara, m-au apucat depresiile, scuzele perfecte.
daca ma intorceam si mi se parea ideal, tot era un motiv de fumat, nu?
nu, nu, nu, acu chiar de tot!
dar incepand cu 5 mai, da?:D

Anonim spunea...

Buna,

Iti scriu acest mesaj deoarece consider ca experienta prin care treci este f. interesanta. In prezent lucrez la un reportaj tv pe tema aceasta. Crezi c-ai fi interesat/a sa-mi acorzi un interviu in care sa povestesti despre chinurile/reusitele tale in ceea ce priveste incercarea de a te lasa de fumat.
Ma poti contacta pe adresa de e-mail: madalinazdb@yahoo.com

Lasatdefumat spunea...

Nu trebuie sa ai vointa pentru a te lasa de fumat. Trebuie doar sa-ti doresti asta... http://www.lasatdefumat.ro

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!