1 aprilie 2008

M-am lăsat de fumat! După 12 ore...

Au trecut aproape 12 ore de când am fumat ultima ţigară. Acum sunt calm, dar am trecut prin haos! La un moment dat am luat o gumă Nicorette, dar n-am reuşit să o ţin în gură mai mult de două minute. Mi-a venit să vărs instantaneu.

Toată ziua am fost plin de draci şi energie, am jucat fotbal în birou, am ţopăit, am dansat fără muzică şi m-am plimbat de colo-colo. În cele din urmă, după ce am ajuns seara acasă, m-am dus să alerg în parc. După aproximativ 1,8 km am simţit că-mi ies plămânii pe nas. Pieptul îmi hârâia ca un tractor, iar hernia m-a durut rău. Acum, după un duş fierbinte şi un ceai amestecat, de mentă şi sunătoare, cu lămâie şi miere zaharisită, e bine. E pace. Sunt moale. Mâine sper să fiu la fel de viteaz şi mai puţin agitat. Prevăd că în trei zile o să încep să ţin discursuri antifumat.


Va continua

2 comentarii:

Pildit spunea...

Bravo!
Eram sigur ca o sa reusesti..
Si cum ramine cu blogul asta? o sa-i schimbi titlul?

Emilian spunea...

Nope, mai sunt destule de spus, acest blog s-a impregnat de mirosul chiştocului.