5 mai 2008

M-am lăsat de fumat! După 35 de zile...

Am promis că revin la o lună după ce m-am lăsat de fumat, dar am uitat. Poate că e un semn că sunt pe calea cea bună.

Un scurt bilanţ: au dispărut zgomotele agonizante pe care le scotea pieptul meu; au dispărut durerile de cap pe care le aveam aproape în fiecare seară, după ce plecam de la serviciu; a dispărut pofta de ţigări; am reuşit să ies la terasă, la bere, cu prietenii, fără să simt că mâinile mele sunt în plus; rămân cu bani :-), rar lucru la mine; am început să fac sport.



Cam atât, sunt sigur că mai sunt şi altele, dar nu-mi vin acum în minte.

3 comentarii:

Anonim spunea...

efecte secundare: de cand te-ai lasat ti-a iesit un blog usor zoofil-animalistic pe fata. ratuste, melcisori si alte creaturi. clar ceva nu iti merge bine.

Anonim spunea...

a, ai vazut? lost asta a ajuns telenovela. adica jack casatorit cu kate care creste copilul lui clare :P

Unknown spunea...

dom'le eu cred ca s-a apucat de droguri! altfel nu se explica...